Naurujooga

Naurujooga on mainio harjoitusmuoto stressin poistoon, lisäämään hyvänolon tunnetta ja pitämään mieli postiviisena. Naurujooga tunnilla tehdään erilaisia nauru- ja syvähengitysharjoituksia. Keho ei tunnista eroa itse synnytetyn ja spontaanin naurun välillä vaan hyödyt ovat samat. Nauru aloitetaan tietoisesti fyysisenä harjoitteena ja samalla otetaan katsekontaktia ryhmän jäseniin ja nostetaan esiin omaa leikkimielisyyttä. Usein tämä johtaa nopeasti aitoon nauruun. Hyvässä seurassa nauraminen on entistä mukavampaa. Tule siis häätämään stressi ja kokeilemaan naurun taianomaista vaikutusta omaan hyvinvointiisi.

Naurujoogaan voit osallistua varaamalla yksityistunnin seurueellesi. mm. Polttari-, synttäri-ja kaveriporukoille, yritysten TYHY- ja TYKY päiville, pikkujouluihin ja ihan mihin vaan mihin mielikuvitus riittää.

Naurukekkerit

Järjestä nauruntäyteiset lastenjuhlat. Naurujoogaohjaaja vie lapset naurun maailmaan ja saa aikaan riemua, naurua ja iloa lapsissa, mutta yhtä lailla hyvää mieltä ja uteliaisuutta myös aikuisissa. Taatusti hauska ja mieleenpainuva hetki.

Tuokiot räätälöidään tarvittaessa eri ikäisille lapsille kestoiltaan

Ota yhteyttä niin nauretaan yhdessä!

Kenelle naurujooga sopii?

Naurujooga sopii kaikille, jotka pystyvät kävelemään 45 min. Lapsille, nuorille, aikuisille, senioreille, perheille, jne. Nauramisen on todettu olevan aerobista liikuntaa keholle ja sisäelimille varsinaista hölkkää.

Alkoholin käyttöä ei suositella ennen naurujoogaa tai naurujoogan aikana. Jos tilaisuudessanne käytetään alkoholia, kannattaa naurujooga sijoittaa ohjelman alkuun (kuitenkaan esim. maljan kohottaminen ennen naurujoogaa ei haittaa).